9

انگلینڈ کو شکست دیکر نیوزی لینڈ ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے فائنل میں پہنچ گیا

ابوظہبی: ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے پہلے سیمی فائنل میں نیوزی لینڈ نے انگلینڈ کو شکست دے کر فائنل میں رسائی حاصل کرلی۔

ابوظہبی میں کھیلے گئے آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے پہلے سیمی فائنل میں انگلینڈ نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں 4 وکٹ کے نقصان پر 166 رنز بنائے جس کے جواب میں نیوزی لینڈ نے ایک اوور پہلے ہی 5 وکٹ کے نقصان پر مطلوبہ ہدف حاصل کیا۔
نیوزی لینڈ کی جانب سے مارٹن کپٹل صرف 4 اور کپتان کین ولیمسن 5 رنز بنانے کے بعد آؤٹ ہوگئے تاہم ڈیرل مچل اور ڈیوڈ کونوے نے ذمہ داری کا مظاہرہ کرتے ہوئے اسکور بورڈ کو آگے بڑھایا تاہم کونوے 46 رنز پر وکٹ گنوا بیٹھے۔

آل راؤنڈر جمی نیشم نے 11 گیندوں پر 27 رنز کی جارحانہ اننگز کھیل کر میچ مزید دلچسپ بنادیا تاہم ڈیرل مچل آخر تک وکٹ پر موجود رہے اور ٹیم کو فتح سے ہمکنار کروایا۔ ڈیرل مچل 48 گیندوں پر 73 رنز پر ناقابل شکست رہے۔
انگلینڈ کی جانب سے کرس ووکس اور لیام لونگ اسٹون نے 2،2 وکٹیں جب کہ عادل رشید نے ایک وکٹ حاصل کی۔

اس سے قبل نیوزی لینڈ کے کپتان کین ولیمسن نے ٹاس جیت کر پہلے انگلینڈ کو بیٹنگ کی دعوت دی۔ انگلینڈ کی جانب سے جونی بیرسٹو اور جوز بٹلر ٹیم کو بڑا آغاز فراہم نہ کرسکے، پہلی وکٹ 37 رنز پر گری، بیرسٹو 13 رنز بنانے کے بعد پویلین واپس لوٹ گئے جس کے بعد بٹلر بھی 29 رنز ہی بناسکے۔

معین علی نے ڈیوڈ ملان کے ساتھ ملکر اسکور بورڈ آگے بڑھایا، ملان 41 رنز بنانے کے بعد آؤٹ ہوگئے اور لیام لیونگ اسٹون بھی 17 رنز ہی بناسکے لیکن معین علی وکٹ پر ڈٹے رہے اور اپنی نصف سنچری مکمل کی وہ 51 رنز پر ناٹ آؤٹ رہے۔

انگلینڈ کی جانب سے ٹم ساؤٹھی، ایڈم ملنے، جمی نیشم اور ایش سوڈھی نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں